Аналізатор який вийшов з ладу це завжди велика проблема для лабораторії. Це тягне за собою не лише фінансові збитки, а і невдоволення та скарги від пацієнтів.
Що ж робити, щоб захистити себе від цього?
У першу чергу, необхідно дотримуватися усіх інструкцій щодо експлуатації обладнання, які надає його виробник. Навіть незначне, на перший погляд, відхилення від стандартних операційних процедур може привести до серйозних експлуатаційних помилок. У випадку виникнення будь-яких запитань щодо експлуатації приладу, завжди звертайтеся в аплікаційну підтримку – це допоможе попередити можливу причину поломки ще на початковому етапі, до зупинки аналізатора.
Важливу роль відіграє регулярне та своєчасне проведення як внутрішнього, так і зовнішнього контролю якості. Завжди занотовуйте супутні події, що відбувалися у дні, коли з проходженням контролю якості виникали проблеми – якщо для їх вирішення знадобиться допомога сервісного інженера, це значно полегшить пошук причини несправностей.
Обов’язково дотримуйтеся розкладу періодичного технічного обслуговування приладу. Технічний огляд повинні проводити лише сервісні спеціалісти, які володіють належними компетенціями в обслуговуванні саме вашого приладу. Для кращого контролю за станом приладу, ведіть журнал контролю частоти його поломок.
Не перенавантажуйте ваш прилад. Кожен тип аналізатора має свій ліміт максимального навантаження, проте сумарний час роботи приладу на добу не повинен перевищувати 6 годин. Якщо неможливо вмістити весь об’єм досліджень, що необхідно виконати, у ці рамки – регулярно виконуйте резервне копіювання даних. Це захистить вас від небажаної втрати одержаних результатів.
Для злагодженої роботи аналізатора, необхідно аби на ньому працювали лаборанти, що пройшли повноцінне навчання роботи з приладом. За наявності лише оглядових знань з експлуатації, можна випадково допуститися критичних помилок (неправильно приготувати робочі розчини, встановити пробірки некоректного об’єму тощо)
Компанія «Медкосвісс» надає швидку та професійну як сервісну, так і аплікаційну підтримку клієнтам
Якщо маєте запитання до нашої сервісної підтримки
телефонуйте: 0 800 30 68 68
або пишіть: service@medcoswiss.com.ua
Завжди раді вам допомогти!
Comments