top of page

Чому лабораторії важливо підтримувати зворотний зв'язок з постачальником?

Основне завдання лабораторії – забезпечити якісні послуги для своїх пацієнтів. Тому комунікація з постачальниками аналізаторів та реагентів є важливою ланкою в системі управління якістю.


В ISO 9000:2015, зворотний зв'язок – це думки, зауваги та висловлювання зацікавленості щодо продукції, послуги чи процесу розглядання скарг.


Лабораторії здійснюють зворотний зв'язок з:


  • Кінцевим споживачем їхніх послуг


  • Постачальником товарів та послуг щодо роботи з отриманими реагентами та аналізаторами, а також з сервісною підтримкою

Розглянемо детальніше останнє – комунікацію лабораторії з постачальником.

Від добре налагодженої комунікації виграють, як і лабораторія, так і постачальник.


Що отримує лабораторія?

  • Отримання продукції високої якості, що відповідає вимогам лабораторії. Це своєю чергою значно підвищує рівень якості аналізів;


  • Покращення процесів в системі контролю якості.


Що отримує постачальник?

  • Вдосконалення своєї роботи шляхом комунікації з лабораторією. Таким чином постачальник відстежує стан аналізаторів та реагентів в динаміці;


  • Моніторинг ринку щодо створення та постачання нових продуктів відповідно до потреб


Важливими моментами в комунікації з постачальником є:

  • Правильність формування запитів, щоб максимально швидко та якісно отримати відповіді на свої запитання. Це дозволить уникнути багатьох неприємних ситуацій в роботі лабораторії;


  • Вчасно зв’язатися зі своїм постачальником. Багато лабораторій бояться вчасно звернутися та відтягують до останнього, бо думають, що це понесе додаткові витрати або, наприклад, скидання з гарантії.


Отже, добре налагоджений зворотний зв'язок вигідний для обох сторін. В лабораторних процесах залучено не тільки багато людей, а й принаймні, дві компанії, тому важливо прагнути спростити та уніфікувати зв’язок для максимальної зручності та ефективності. В кінцевому результаті вдасться сформувати тісні та довірчі відносини між лабораторією та постачальником

留言


bottom of page